Den ständiga singeln.

1kommentarer

Har varit singel sedan jag och Pontus valde att gå skilda vägar i femte klass. Och jag älskar att dricka alkoholhaltiga drycker och dansa nätterna i ända. Gärna in på morgontimmarna. Och jag älskar känslan av att kunna byta karlar precis som andra byter trosor. Och jag älskar att bara bry mig om mig själv. Utan tvekan. Samtidigt kan jag stundom känna att jag borde växa upp. Sätta rötter på mig själv. Allting på grund av att min närhet avlar barn på löpande band. Och som om att det inte räckde så ingår dom i äktenskap. Det ena paret efter det andra.. Kanske borde jag inte ha lämnat Pontus där och då?

1 kommentarer

Tess

26 Dec 2010 15:49

Ja men sjukt synd, den hade kunnat vara så fin men...det blev bara pannkaka av det liksom =/

Kommentera

Publiceras ej